یزدفردا :در اخبار آمده بود سید حمید کلانتری استاندار اسبق یزد رئیس بنیاد باران استان یزد و از حامیان میر حسین موسوی که برای سخنرانی به مهریز سفر کرده بود با عدم استقبال مردم روبرو و بدون ایراد سخنرانی محل سخنرانی را به مقصد ستاد مرکزی ترک کرد. در همین رابطه تصاویر مربوط به این ماجرا در بعضی رسانه ها نیز مخابره شد .با این حال سایت قلم نیوز مشروح سخنان وی را در مهریز منتشر نمود!
به گزارش "حدا نیوز"، این در حالی است که اخبار منتشر شده و  تصاویر مخابره شده از حضور وی در محل سخنرانی و مشاهده بسته بودن دربها و خاموش بودن چراغهای مسجد محل سخنرانی را گواهی می دهد در همین ارتباط سایت یزد فردا نوشت:« این مراسم که از سوی حامیان میر حسین موسوی در مهریز با دعوت از سید حمید کلانتری استاندار سابق يزد قرار بود برگزار شود در هنگام حضور کلانتری دربهای مسجد محل سخنرانی بسته و چراغهای مسجد خاموش شده بود استاندار سابق يزد با مواجهه با عدم استقبال مردم مهریز محل سخنرانی را به مقصد ستاد مرکزی ترک کرد.
یزد فردا همچنین از قول اعضای ستاد میرحسین عدم استقبال از کلانتری را عدم اطلاع رسانی عنوان کرد!»
 
سید حمید کلانتری متولد 1335 در استان یزد اما بزرگ شده تهران است وی سابقه حضور در جهاد سازندگی و معاونت اجتماعی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین مشاور وزیر ارشاد را در کارنامه خود دارد با انتخاب آقای خاتمی به عنوان رئیس جمهور وی به عنوان معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگلها و مراتع و همچنین استانداری یزد به کار خود ادامه داد و هم اکنون رئیس بنیاد باران استان یزد و از حامیان میر حسین موسوی است.
سایت قلم نیوز علی رغم انتشار اخبار و تصاویر موثق و واضح، در حالی سخنرانی وی در جمع مردم مهریز را منتشر کرد که کلانتری در این سخنرانی دولت نهم را دروغگو و تهمت زن معرفی نمود!
در ادامه صحبتهای کلانتری در مجلسی که اصولا برگزار نشد آمده است:" دروغ گفتن در دولت نهم اقدامی مناسب و پسندیده محسوب می شود و تهمت زدن به دیگران کاری سهل و آسان است."
اما تصاویری جلسه ای که سید حمید کلانتری هیچ وقت در آن سخنرانی نکرد اما سخنان وی فردای آن روز در برخی رسانه ها منعکس شد (!) را میتوانید در اینجا ببینید!
همچنین خبر قلم نیوز را می توانید در اینجا بخوانید!
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا